Re: známkování
Ještě k těm známkám. Neznámkuji, když něco neumí,je to signál,že je třeba více procvičovat, nebo mu to vysvětlit,kdybych mu dala pětku tak co jako...to bych ji mohla dát klidně sobě,že jsem mu to nebyla schopna dobře podat.
Ale to neznámkování doma má,ják jsem zjitila, jednu neuvěřitelnou výhodu. V hudební nauce známkují neustále,každou hodinu nějaký test a syn se možná paradoxně testu ani známek nebojí :)..nemá k nim takový vztah,aby mu to stálo za ty nervy :))))
Jinak chci moc pochválit Žluťáska,nebo kdo to byl,kdo dal tip na tu násobicí pomůcku s kartičkama. Ve dvou zavíracích okýnkách činitelé,součin uprostřed (jestli jsem to dobře pochopila). Syn si dneska s kartičkama jen tak hrál,koukal na to a násobky 2 a 3 se naučil bez neustálého dopočítávání během chvilky,včetně dělení!!..(a to to už zkoušíme různými způsoby od 2.třídy) ..takže děkujeme!!
smích: při výuce ani ne,ale syn má často takové neuvěřitelné hlášky související s Dš,že se směji často. Např. nedávno. Svítím v celém bytě (jako obvykle), syn jde,zhasíná a praví "maminko, o šetření el.energie jsme se učili už v druhé třídě,zase jsi nedávala pozor"

Odpovědět