1.1.2015 21:34:05 Delete
Re: všechno špatně...
Šuplíku,
no obzvlášť v první třídě rodiče dětem u úkolů asistují. A ten rodíl mezi dětmi, kterým ne a kterým ano, je opravdu hodně výrazný, ne že ne. Pokud si tedy všechny děti mají osvojit základy, tak pokud to osvojení postavíš na plnění domácích úkolů, tak pro ty, kteří to zázemí nemají, je to diskriminující a to výrazně více než na druhém stupni nebo střední škole, kde už je schopnost samostatné práce na úplně jiné úrovni.
A ať chceš nebo ne, tak doučko odpoledne pro ty děti, kterým se doma nevěnují, to nezachrání a pomáhá to jen po hodně omezenou dobu.
Takže ideální by skutečně bylo zvládnout veškeré učivo během školní výuky. Ale pak by to znamenalo to, co tu poznamenala Anett, tedy výuka i odpoledne s větším prostorem na procvičování a času na každé dítě, plus menší počet dětí ve třídě nebo alespoň asistenti na víc než polovinu vyučovací doby.
Bohužel, co si asi Z+2 neuvědomuje nebo nechce chápat, i sebeosvícenější učitelka má jen omezené možnosti, jak se s tímhle poprat.
Odpovědět