1.1.2015 22:34:17 Delete
Re: všechno špatně...
Royo,
jenže já samostatně čtoucí děti mám 2, těm dávám jejich čtení, ale oni většinou chtějí dělat totéž, co ostatní, baví je ta cvičení ve slabikáři a ty aktivity okolo, číst samy moc ne.
Takže ano, mám pro ně pracovní listy, kde dělají podle svých schopností, různě spojují slova a tak, ale pořád to není to čtení nahlas, které oni tak strašně moc chtějí předvést.
Mně právě hodně vyhovovalo, jak jsme tam byly tři, za tu hodinu se každý dostal ke slovu výrazně víckrát a kromě té asistentky jsem neměla dojem, že by se děti vzájemně rušily. Mně by to takhle vyhovovalo hodně, ale k tomu musí mít člověk i podobně naladěné spolupracovníky

.
Mně se teď bohužel děje spíš to, že ta moje asistentka, co chodí už i do těch dalších tříd, začíná srovnávat a sklouzávat do toho běžného standardu, kdy celá třída sedí, všichni jsou zticha, pracuje jen jeden, a asistentka se věnuje pouze dítěti, které ji má v papírech

. A to je přesně to, k čemu já směřovat nechci.
Odpovědět