Jenže tady hrozně záleží na dítěti co doma řekne, co si zapamatuje, resp. zda to doma použije, mě taky někdy přijde že v té školce neměli nic zajímavého a z dcery to začne vylézat až po pár dnech (několik nových básniček/písniček nebo si chce se mnou povídat na téma o kterém se bavili ve školce - až zpětně, to mě trochu mrzí že ta nástěnka v šatně je v naší třídě dost k ničemu, v jiných třídách si tam dávají aktuální věci o čem si budou povídat a tak). Pokud máš dojem, že to i tak je slabé, potom doporučuju být "aktivní maminkou" která může přinést něco do třídy na tvoření - kousky látek, zbytky klubíček, papíry na malování, roličky od papíru na tvorbu figurek a tak - a jakože v dobrém, že ti to přebývá doma a ve školce to URČITĚ využijí - a sledovat jestli to bude mít efekt a budou něco tvořit.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.