Re: Školka - přístup učitelek - je to v pořádku?
My nemáme Waldorfskou školku, ale je to tak jak píšeš.
Děti mají ráno výtvarné práce,(jak se trouší tak každý tvoří) ostatní se hrají , pak mají spoelčnou část, zpívání, vyprávění, aktivity typu pečení bábovky pekli dukroví, perníčky, výroba svíček, mýdla ručního papíru.
A pak mají takový tématické týdny kdy si třeba vyprávějí o lidském těle (malují ho ukazijí si obrázky,kde co v těle je.) Nebo třeba přírodu že chodí zkoumat stromy a pak je kreslá sbírají plody a z těch pak tvoří.
A těch písniček a říkanek co zanjíí...
Maše škola he strašně fajn a co se počůraní no stane se, většnou to hlásily učitelky "mamko byla nehoda" a já jen hodila spoďáry a punčocháky co byly přemáchnuté a na topení do sáčku....
a co se tvojí školky týče ještě bych 14 dní počkala a pak jednala... resp. hledala jinde, neymslím že tohle pohovor vyřeší spíš to že se to na dítku schladí žáhu.... (pokud to jsou nějaké soc vyzobané slunečnice)
Kač.
Odpovědět