Re: Školka - přístup učitelek - je to v pořádku?
Připojím taky reakci:
ad1) je špatně, že učitelka neví, že si někdo odvádí dítě, to bych určitě řešila s vedením; počurání bych řešila spíš s dcerkou, aby si řekla, že chce na záchod atd. a vedení předhodila možná právě to, že si to nebohé dítě nemělo komu říct, když tam pí.uč.nebyla...
ad2) program bych asi ještě nesoudila, mojí dceři trvalo dost dlouho než se začala do společných aktivit více zapojovat a vlastní tvorbu si začala domů nosit až když jsem poprosila učitelku, aby jí do těchto činností zkusili víc "natlačit"; u nás jsou učitelky obě fajn a činnosti mají velice pestré, krom toho s dětmi pracují v individuálních "vzdělávacích" skupinkách podle jejich rozumových schopností, ale když dítě něco dělat nechce, tak ho prostě nenutí a moje cácorka si tam chce hlavně hrát..., takže bych případně promluvila s učitelkou a poptala se i na její názor na vaši dcerku, jak se třeba projevuje atd. i z toho si můžeš udělat obrázek jestli ti tam o ni dobře pečují a všímají si jí.
ad3)nucení do jídla je špatné, řídila bych se případně radami co tu uvedly ostatní maminky, říct přímo, aby dítě nenutily.
Odpovědět