Re: Činnosti pro rozvoj myšlení ve školce
U nás mají spoustu výukových pomůcek, každá třída má svůj metodický kabinet, kde mají tyhle pomůcky a školka má pevně daný plán co ty děti mají v té třídě dělat, a na každý týden, mají nějaký výukový plán, téma o čem si povídají, třeba min. týden, měli téma ovoce tak si povídali o ovoci, měli i za úkol ovoce přinést z domova, tohle bylo teda pro synovu třídu opakování (už je předškolák) už to znají z té nejmenší třídy, a prostřední, ale třeba mají téma i podzim povídají si o podzimu, povídání o našem městě atd. vždycky v šatně na nástěnce je to vyvěšené s celým popisem název téma, jaké hry k tomu budou dělat, jestli něco k tomu budou vyrábět atd. Dostávají i domácí úkoly ty nejmenší třídy a ty prostřední to mají napsané co konkrétně, ale předškoláci mají pouze napsané, že mají domácí úkol, ale co konkrétně to si musí zapamatovat děti a říct to rodičům. V naší školce se hodně zaměřují na dovednosti, už od té nejmenší třídy. Což jsem ráda, že si jenom nehrají.
Odpovědět