Re: Činnosti pro rozvoj myšlení ve školce
Aleno, holčička je už předškolačka a má vývojovou dysfázii. Chodí do normální třídy, takže je tam 25 dětí a jedna učitelka, nemají šanci se ji nějak víc věnovat. Takže já přijdu ráno, kdy mají děti tu volnou hru, sednu si s ní dozadu a prostě 30-60minut s ní pracuju. S maminkou jsme se dohodly na 2x týdně, dělám ještě v dětském stacionáři, takže víc nestíhám.
Myslím, že to je celkem fajn, aspon má maminka doma mín práce. Ale pokud má dítě normální vývoj, tak mi ta cílená práce přijde dostatečná až v předškolácích. Syn má též dysfázii, chodí do logo třídy a tam s nima opravdu pracují hodně, ale to jsou prostě děti s problémy.
U nás je opačný problém, syna strašně moc baví se pořád něco učit, furt by dělal nějaký úkoly, pracoval atd.), a když si má volně hrát, tak najednou neví. Takže ve školce ho pořád úkolují, aby jen neseděl a nekoukal na děti. Jako zlepšuje se to s tou hrou, ale je to prostě takovej můj "šprt"

Odpovědět