7.12.2012 14:05:51 Dadulka,02/06,06/07
Re: Nejsem spokojená s třídní učitelkou svého syna
Tak prvně bych se snažila z dítěte vytáhnout co a jak dělají, jaké jsou dny, hodiny,..., pak bych si popovídala s učitelkou.
Osobně jako učitelka raději více procvičím, aby děti uměly pořádně a pak jdu dál, než abych přeletěla něco, co jim nejde, a pak se snadno stane, že nestíhám. Více úkolů dostávají jenom největší zlobilové(hlavně o přestávce), na které trojí domluva po dobrém neplatí nebo udělají veliký průšvih. A více práce mají děti, které nestíhají ve škole, když zadám práci a mají např.udělat celou stranu v PS a oni to nestihnou, dodělávají většinou doma. Úkolů mají přiměřeně, někdy méně, jindy více podle toho, zda jim látka jde či nikoliv, jak si ji potřebují procvičit.
To, jak to popisuješ, mi spíš připadá, že uč.jede nějakou alternativu. Ještě mne napadá otázka jak je na tom synátor? Máš pocit, že umí, ví, že ze školy má nějakou novou informaci, apod.? PS nejsou povinné, jsou fajn, ale je na každém učiteli, jaký zvolí přístup.

Odpovědět