Jako jsem docela ras na učitelky, hlavně na takový, pro který je to diagnóza, ale té vaší je mi fakt líto.
Jestli máš pochybnost, jestli syn umí to, co má umět, tak ho nechej přezkoušet. Nebylo by taky od věci zajít do školy a poptat se přímo učitelky - možná je to velmi odvážné řešení, ale asi by si lépe poznala, co a jak.
U nás ve škole jsou vždy ukázkové hodiny pro rodiče. Je jasný, že jsou to "vylepšené" hodiny, ale z reakcí dětí lze velmi snadno poznat, jak ve škole pracují.
Mám syny v páté a druhé třídě a odpovědně musím říct, že vůbec netuším, kolik toho mají popsaného a ani mě to nezajímá. Vím, že pracují hodně i hrou, vyplňují okopírované materiály, píšou na tabuli, pracují na interaktivní tabuli atd.
O splnění domácích úkolů se u staršího syna nezajímám, musí si to hlídat sám, (má vždy úkoly na celý týden a paní učitelka jenom stanovila, že v pátek musí mít všichni odevzdané, jestli to odevzdají v pondělí, nebo až v pátek je jedno - podle mě úžasný způsob jak učit děti samostatnosti a odpovědnosti )u druháka jenom přesně stanovím čas na splnění (hlavně proto, že by odkládal a potom by byl unavený) dohlížím jenom velmi rámcově, spíš jsem jenom poblíž a někdy poradím. Poslouchám čtení - to je fakt opruz

Denně má dva až tři úkoly - do 30 minut splněno. Úkoly jsou spíš jenom jako nácvik samostatné práce doma.
Jestli jsi opravdu tak zhrozena a znechucena prací učitelky, není nic lepšího než změnit lokál
