Re: znovu řeším zapomínání učiva - syn je čtvrťák
Syn je ve čtvrté, takže si dobře pamatuju, jak probírali pády ve třetí třídě. Říkala jsem si - no to bude hezký, z takových přičichnutí se nemůže pády vůbec naučit. Ale v té třetí to bylo skutečně jen přičichnutí - jen se s tím učili pracovat a učitelka nebrala v úvahu v klasifikaci neúspěchy v tomto ohledu. Pracovali s pomocnou tabulkou, aby si to zapamatovali. Ale teď ve čtvrtý to zrychleně probrali znovu a už se tomu věnují. Problém vidím v citu pro jazyk, který syn nemá - V dálce jsme viděli Aničku. - a on bádá, zda se má zeptat - v dálce jsme viděli koho čeho a nebo koho co - on to prostě vůbec neslyší. Nebo vzor žena - vždy se píše y, ale už mu nebleskne, že v 7. pádě je ami je to i. Vím, jaký dělá chyby a tak to s ním cvičím, ale málo platný - jak mi něco vypadne a pak to má v cvičení, můžeme začít od začátku. No a teď ještě začnou brát shodu přísudku s podmětem - no to se teda opravdu těším.
Odpovědět