Re: školní tresty
Šuplík, nejsem úča, ale:
"poznání sebe sama, vlastní psychiky, vlastních schopností -leda by do školy nastoupily davy psychologů, laik v tomto může napáchat škodu..."
Práce na projektu v týmu, různé hry (nesoutěživé), dramaterapii, arteterapii a ertefiletiku.
"životem ve svém okolí - ne všichni chodí do školy tam kde bydlí"
globální rozvojové vzdělávání, ekologická výchova (nabídka EVC je široká), paměti svých blízkých a pod.
"seznámení se s prací rodičů i ostatních lidí, ale ne jen teoreticky, ale na vlastní oči, prožitkem. Spousta dětí netuší, co to znamená "chodit do práce", je to pro ně něco fiktivního. Spousta dětí nikdy nebyla v zaměstnání svých rodičů, v patnácti a kolikrát ani v osmnácti nemají tušení, co by je bavilo dělat a na co mají schopnosti, protože si to neměla kde vyzkoušet.
Nevím, jak si představuješ, že si mají děti ze ŽS zkoušet skutečnou práci? dneska je problém i domluvit exkursi do nějakých zajímavých zaměstnání, natož například do soukromé firmy."
Myslím, že ani toto není neyvládnutelné...
Odpovědět