Re: Pořád se učíme a k ničemu to není
Žluťásku, že jsou na gymplech lepší učitelé, se obecně říct nedá. Já u mladšího syna (kvarta) trpím, některým učitelům by mělo být zakázáno učit, metody staré 40 let, někteří neumí vysvětlit látku, takže se učíme doma a většina si myslí, že učení = našprtání teorie, slovíček apod., jelikož mají před sebou chytré děti, tak v nehorázném množství, nečekané zkoušení a písemky každou chvíli, takže věčný stres, každý den doma učení 2-4 hodiny, každý den min. 2 hlášené písemky, snad všichni učitelé si myslí, že to dítě má jen jeho předmět a ne dalších 12. Kreativita, myšlení v souvislostech, diskuse, schopnost vyjádřit se, se potlačují, cílem je naučit se látku jak chce učitel, jsem z toho hodně znechucená a lituju, že jsem neměla odvahu učit děti doma celou základku.
Synův spolužák přešel letos ze základky a ze samých jedniček má čtyřky a propadá ze dvou předmětů. Bohužel ta náročnost vůbec nezaručuje, že dítě získá hodně vědomostí, takže letos nohy na ramena a pryč, jenže díky blbýmu vysvědčení jsou možnosti velmi omezené.
Odpovědět