21.1.2005 16:44:30 Psychouš
Pravda v "Argumentu č. 3"
Argument č. 3: Zmíněná ustanovení zákona a navazující vyhlášky omezují i některé střední školy, kterým jednotný termín a následná vnucená organizace přijímacího řízení z různých (organizačních, marketingových či jiných) důvodů nevyhovují. Nejde zdaleka jen o školy soukromé, i když zde je zásah do jejich práv očividný.
Tady si všimněte těch marketinkových důvodů. Myslím si, že hlavním marketinkovým důvodem je vypsání termínu přijímaček co nejpozději, aby se mohli zúčastnit i neúspěšní uchazeči o jiné školy. Nejde potom jasně říci, kterou školu ve skutečnosti uchazeč preferoval a může se říct, že tu "naši".
Je to jistě marketinkově důležité pro školy s nízkým zájmem, protože skutečné pořadí zájmu uchazečů je takto hrou s termíny zamlženo.
Odpovědět