Re: Do jaké míry ovlivňujete školní přípravu dětí?
Míšo, jenže to je právě na tý učitelce..Ta naše po mý každoroční rozmluvě věděla, že já nekontroluju, neopravuju, nedohlížím,nepřipomínám...A většina ostatních u Davida ve škole to dělá a na těch úkolech to je vidět-ve škole např. dítě dělá ve vyjm. slovech chybu za chybou, domácí úkol přinese vždycky správně-tak je jasný, že tam někdo zasahoval, opravoval, případně dokonce diktoval. Takovej domácí úkol je naprd...Takže ta naše učitelka si dělá svý známkování, klidně mu za chybějící úkol dá pětku, ale nijak zvlášť ji do hodnocení nepočítá. A u nás s eto fakt projevilo tím,že Davida ta pětka případně poznámka za permanetně chybějící číanku fakt mrzí a dává si pozor sám.A postupem času je on ten, komu se volá, jakej úkol mají,z čeho a co přesn ě mají dělat. A jsou to většinou fakt ty děti, kterým se rodiče o školu starají věčně, chtějí denně přesně vědět,co mají za úkol,opravují jim ho a pokud dítě neví, co má dělat, shánějí informace po jiných dětech telefonicky...
Rozumná učitelka , učitel,tvrdí to, co popisuje Mickey...A nejen tvrdí, ale i se tím řídí..
Odpovědět