Re: Do jaké míry ovlivňujete školní přípravu dětí?
A ještě, Luc-luc, ty rozdíly v jednotlivých úrovních základek byly už za nás...Dostala jsem se na ympl, tehdy čtyřletej a byly tam děti se samýma jedničkama, který v prvákupropadaly..Nicméně, pokud to v tom dítěti prostě je, většinou se otřepe a začne makat, tady bych se snažla určitě i pomoct..Takže si mylsím,že i dítě,který třeba chodí do vesnický školy a ta úroveň výuky je nevalná, se může chytnout-třebaže na začátku bude mít prblémy..
Jak jsem řekla,já si myslím,že to s tou úrovní u nás není až tak špatný(nicméně nároky by určitě mohli mít vyšší), ale pro mě byl v tu dobu důležitější fakt, že tam dítě není stresovaný, do školy se těší, dostávají dobrvolný úkoly,ktetý nadšeně samy vypracovávají, že mají prostě takovej příjemnej základ do dalšího vzdělání..Myslím,že to učivo tak do tý cca 5. třídy zas tak obtížný není, pokud i něco chybí, dá se to lehce dohonit...Zatímco nějak narušenej základ, vztah ke vzdělání, škole, se někdy napravuje dost těžko...
Mám srovnání se stejně starými dětmi z Prahy(dřív jsme tam bydleli, teď jsm e ve vesnici u Prahy)-a zaráží mě ten rozdíl..David ještě s úctou vyslovuje"paní učitelka,paní ředitelka, angličtina ", apod, zatímco jeho pražský kamarád, taky 4. třída, opovržlivě říká:" úča,někdy -ta kráva., říďa, ájina...
Odpovědět