Re: Do jaké míry ovlivňujete školní přípravu dětí?
Na Proseku je německá ZŠ - 1.stupeň, na ni navazuje gymnázium. Škola je zajímavá tím, že je dělaná i pro rodilý mluvčí, němčinu mají na gymplu (na ZŠ nevím) ve třech úrovních - začátečníci, pokročilí, rodilí mluvčí. Některé předměty se v průběhu vyučují částečně v němčině. Má na dobré úrovni i angličtinu - na gymnáziu, na základce nevím. Je soukromá, ale ve srovnání s anglickými školkami určitě levnější. Já chtěla syna zaměřit spíš na angličtinu, ale co se týče ZŠ a 8-letých gymnázií, je to pro nás nezaplatitelné. Jeho baví i němčina, možná kdybych věděla o jejich ZŠ, zvolila bych ji.
Náš mladší na jazyky až tak není, spíš na techniku a logiku. Momentálně se nejvíc baví elektrikou, oba kluci pořád dělají nějaké obvody, letují, po obou pokojích se jim válí elektrosoučástky a kabely, stoly pod nima ani nejsou vidět. Nejvíc mě vytáčí,že sešity s úkolama položí na tu hromadu a tak píšou.

Starší zase v šesti- sedmi letech miloval chemii, hlavně vzorce sloučenin, chodil se studentkou VŠ do parku (k nám domů to bylo daleko) a na lavičce se učili chemii.

No, ale všechno je pryč, teď nejeví zájem skoro o nic, no vlastně trochu o tu elektriku. Ve škole teď frčí rap a puberta.

Odpovědět