8.6.2009 11:25:25 Mickey16
Re: Do jaké míry ovlivňujete školní přípravu dětí?
U nás je to teda do jisté míry dáno tím že se neznámkuje, a je to Montessori škola takže tam se na odpovědnosti staví odmala... ani jim nikdo neopravuje testy, opravujou si je samy, maximálně je učitel opraví že tam mají chyby. A úkoly doma si dělají všechny děti sami. Neumím si představit že v klasické základce by 99 procent dětí přišlo se vzorným úkolem přegumovaným a opraveným od rodičů, a dítě šlo do školy samo s tím co stvořilo, mezi ostatníma by se cítilo jako blbec (ostatní to mají vždy dobře, já ne) a taky nevím jak by se na to koukal učitel.
Přitelovo starší děti jsou ve státních školách (1., 2. třída) a opravujeme a gumujeme furt doblba protože mají jít do školy se správným řešením. Mě z nich tečou nervy a mám co dělat abych speciálně mladšího u psaní úkolů neumlátila- sám tam prostě jen něco napíše, já mu řeknu že to má blbě, vygumuje, napíše něco jinýho a takhle to jde furt doblba dokud se netrefí, papír prodřenej od gumování a on to má u prde.e, sám mozek nezapojí protože to píše prostě jen aby to měl z krku a ví že když to bude mít blbě tak ho někdo opraví. Dítě v Montessori škole se snaží, protože když to odflákne nebo neudělá tak si to bude opravovat ve škole sám, to se mi na tom líbí- odmala je vedeno že úkoly jsou jeho práce a jeho vizitka a dělá to pro sebe, ne pro učitele.
Odpovědět