23.1.2012 14:45:49 takyjedna
Re: WŠ a nadané dítě
Carolyn, já bych ho tam nedávala.. ., sice by to chtělo si popovídat přímo s jeho případnou budoucí učitelkou…, ale bála bych se… já mám take nadaného syna, moc rád tvoří, i s vlnou apod., jsou aspekty, které se mi na waldorfu líbí… rozvoj tvořivosti, ranní hraní na flétnu, i to duchovno…, ale ty waldorfské učitelky dost často nechápou, že děti mají rády i něco jiného než šermování dřevěným mečem, nebo nekonečné hraní na víly…, jsou děti, které se prostě rádi od malička učí… , nebo si rády hrají s Legem, nebo nějakou holčičí plastovou růžovou příšerností…, bacha na to…
Navíc je v této škole důležité se zapojit i jako rodič, což mě by nevadilo v rámci pomoci synovi s výrobou učebních pomůcek apod., pomoci při jarmarku apod.,ale mnohem horší je někdy vydržet ty opravdu waldorfské fanatiky, pokud bys s nimi byla v častějším kontaktu a tak úplně neměla ty lesanské hodnoty…,
Ale je to na tobě…, já se waldorfu dotýkám jen zlehka přes známé nebo přes občasnou otevřenou akci…, pro mně jako “kroužek” dobrý, ale náš životní styl je trochu jiný.. – záleží tedy, jak moc tolerantní a otevření u vás jsou…, a to matematické nadání…, pochybuji, že ho budou nějak víc individuálně rozvíjet nebo podporovat…, spíš budou vyvažovat osobnost…
Mrzí mě, že se ještě nevyjádřila Tragika, asi se už nevyjádří.., ale asi jsem prošla podobným vývojem, I když stoprocentní waldor f přívrženec jsem nebyla nikdy
Odpovědět