29.4.2012 18:26:53 vokounek
Re: Schůzka rodičů budoucích prvňáků - matka vznesla dotaz, zda ve třídě budou integrované děti
Jahalo, myslím, že chápu. Ale poukazuju na názor ( Pawlly ), že dopředu nepodávat žádné informace, až když se vyskytne problém. Že tím, že poskytneš informace předem, vytváříš dojem, že by problém nastat mohl a už to je vnímáno jako diskriminační. Já s tím asi nesouhlasím. Mám za to, že je třeba se na věc dívat selským rozumem.
Co myslíte, na naší škole se na druhý stupeň dostal kluk, který má nějakou psychiatrickou diagnozu. Jistě ADHD a ještě další, bere jakési léky. To samo o sobě nevadí, ale on je naprostá katastrofa pro třídu, pro výuku, pro učitele. NEDÁ se v té třídě normálně pracovat. Většinu doby pro výuku masakruje svým chováním, je nezvladatelný. Já myslím, kdyby měl asistenta, že by to snad šlo. Ale nemá ani žádný návrh nikdo nepodal. Vedení má názor ten, když to s ním šlo doteď, tak musíte kantoři zvládat na druhým stupni taky,je to váš problém. Pokud ho nezvládáte, neumíte učit. Může v této situaci někdo pomoci učitelům nebo je to fakt jen jejich problém? Rodiče prý lítají po doktorech, sami si sním neví rady, ale nikdo neporadil. Ani jim ani učitelům. A když půjdeš za vedením o radu, dozvíš se, že jsi neschopný sám.
Odpovědět