Re: otrávené dítě v domácí škole
Rozhodla jsem se tak, protože nemám důvěru ke klasické škole, alternativa není v blízkosti bydliště, ani pro nás finančně dostupná.
Chci být nadále ten, kdo má zásadní vliv na výchovu dítěte, jednoduše abychom byli spolu. Nechci řešit se školou pro mě nevhodné výchovné prostředky - například odměnování, srovnávání, škatulkování, nedostatek individálního přístupu atd.
A pak jsou tu bonusy, které nehrály zásadní roli při rozhodování, ale jsou fajn, tj. svoboda v tom, že když někam chceme jet, tak jedem, nemusím se ráno stresovat s ranním vstávání a odchodem do školy atp.
Mmch. myslím, že kdybych s E. dělala úkoly do školy, stálo by mě to možná víc usilí, než samotné učení, protože tam by bylo to, že opravdu musíme a jak znám Eli, to by byl boj.
Nebyl v tom žádný problém, Eli nemá žádnou "poruchu", ani není nějak extrémě nadaná, jestli si měla na mysli toto.
Odpovědět