). Spíš něco jako týdenní plán z Montessori školy. Nějaké znázornění toho, čeho by mělo dítě za nějaké období (není nutný zrovna týden) dosáhnout. To vůbec nesouvisí s tím, jakým způsobem toho dosáhne, nikde jsem nepsala nic o učebnicích a sešitech. Ale po zvládnutí nějakého dílčího kroku si dítě zaznamená, co už zvládlo (vybarví políčko, posune se po herním plánu, postaví část hradu a já nevím, co všechno se dá vymyslet)....ví, kam má dojít, zná dílčí kroky....pokud dítě nenaplňuje samotné učení a získávání informací, tak vidina blížícího se cíle pomáhá a není to nic proti ničemu.
Kreativ Ostrava 2025Ostrava-město
Beseda a autogramiáda Aleny MornštajnovéPraha 1
Labyrintem Malostranských dvorkůPraha 1
Advent v PískuPísek
Macramé workshopPraha 9 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.