9.12.2014 10:16:11 JODIE
Re: otrávené dítě v domácí škole
Mariko, to co píšeš je běžné v každé DŠ - jen záleží, jakou cestu komunikace si rodina zvolí. Já se snažím nedělat z domácí školy drama. Děláme činnosti, co nás společně baví a v nich se snažím najít i to, co je potřeba umět na přezkoušení. Ale základem je u nás i ve třetí třídě stále hra, mnoho tvoření a společné radosti z činnosti. A když nás to spolu baví, tak je pak lehčí zvládnout i obtížnější věci. Snažím se na děti netlačit, nějaké rozvrhy a naplánovaná výuka a učebnice u nás nefungují - tak v tom nepokračuju. Využívám toho, co jde a užívám si to, dokud můžu

Podle toho co píšeš, bych se zaměřila na to, najít nějaké dítko, které by se učilo s vámi. Není to tak těžké - já už mám dvě navíc

Třeba klidně i aktivního předškoláka. Cizí dítě je více nadšené a ty domácí to nadšení samozřejmě sdílí. U nás to tak skvěle funguje. Když jsme byli celý týden sami, taky to některé dny hodně drhlo.
Podle mě k domácí škole patří setkávání, společné aktivity a projekty. Rodiče i děti to potřebují jako sůl. Od začátku co jsme doma jsem si dala za úkol - být co nejméně doma

)
Odpovědět