20.10.2008 10:21:33 Ela , dcera 13, syn 17
příliv
Moje dcera (7. tř.) se učí podle programu Příliv. Bylo kolem toho plno keců a výsledek?
Stejné učebnice a stejné zápisy v sešitě, jaké měl její starší brácha na téže škole před 3 lety- učil se podle osnov Základní škola = biflování. NAVÍC si holka musí připravovat referáty, obrazové materiály, prezentace na počítači- do každého předmětu nosit kromě učebnic a sešitů složku, kam se to zakládá, ve třídě mají tzv. portfolio = šanon, kam by si měli ukládat své nejlepší práce s tím, že se k nim budou v životě vracet .... ha ha ...
Holka doma dodělává zápisy, protože to učitelky nestíhají. K tomu úžasné OSOBNÍ HODNOCENÍ:
Každý měsíc z každého předmětu arch papíru, kam učitelka musí napsat co brali, jak to dceři šlo, holka musí napsat, co jí nešlo, co jí bavilo. Rodiče se k tomu mají vyjádřit.
Dej blbci funkci a vymyslí lejstro.
Co brali- vidím podle zápisu v sešitě, učitelé si to píšou do třídní knihy.
Jak jí to šlo- nešlo - od toho je známka. A jestli jí to bavilo? Napíše , že ne, a úča si na ni zasedne.
Nadávají učitelky, děcka mají další DÚ, protože ve škole na to hodnocení není čas a rodiče to akorát podepíšou... nikdo to nečte.
A pochopitelně přibyly další vyučovací hodiny.
To je přetěžování dětí, nic víc, nějaký idiot vymyslel projekt, někdo se na tom napakoval....
Navrhuji: Aby učitelé mohli v hodinách pracovat s různými materiály, dělat pokusy, prostě provozovat tu tzv.školu hrou, ať na druhé straně dají dětem hotové natištěné kvalitní srozumitelné zápisy, co vlastně mají umět- z toho by se doma děcka učily. Tak jim něco odhrkají, něco předvedou, dohromady z toho nic. Doma to pak děcka musejí složitě hledat v učebnicích a ztrácet čas...proč, když to už dělali ve škole? Holka ( a to se učí na jedničky) přijde ze školy unavená, vůbec neví, kde to učivo hledat, co z toho je důležité... a není sama.
A k tomu si škola vymýšlí různé konference a akademie, na ty se měsíc nacvičuje,vyrábějí masky, kulisy atd., pak si to třídy předvedou mezi sebou, někdy i rodičům. Nic proti, ale potom to vražedné tempo, jak dohánějí to učivo, které během nácviku na konferenci nestihli...
Když po dětech chtějí něco nového, tak by to staré měli redukovat. Den má jen 24 hodin. A vyučovací hodina 45 minut.
Takže Příliv = stará biflovačka + složky+referáty+materiály+ prezentace+ konference + hodnocení .... to není normální.
Odpovědět