"Nejníž" jsem učila ve 3.ročníku - a takové děti jsem tam měla. Mě se učili špatně - ale všichni dolezli do devítky. Bylo jich ve třídě 24, z toho 8 s diagnostikovanými poruchami. Vzhledem k tomu, že jsem je učila ještě pak i v devítce (češtinu), můžu tvrdit, že mizerně, ale prolézt se základní školou bez zvládnuté násobilky dá. V té 3. třídě jsem to řešila tabulkami s násobky a to mě uspokojilo, pokud to zvládli učivo s nimi. Jak to s nimi dělali třeba v šestce nevím. Takže za mě - posuzuješ to přísně. Ale i vzhledem ke svým názorům, neučím . Jinou zkušenost mám ze speciální školy, tam to bylo skutečně diametrálně o něčem jiném, reálně, jinak bych soudila, že dítě, které má problémy do třeba 4. té třídy zvládnout násobilku, ji nezvládne ani pak, a tedy patří do speciálky - ale to je můj idealizovaný model vzdělávací soustavy, který nemá se skutečným skoro nic společného. I když větší problém by byl ten přechod přes desítku - to bych třeba na dys- viděla - pokud jsou rozumové funkce jinak v normě, selhává jen početní představa.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.