V poradně neporadili v podstatě nic, jenom vystavili lejstro pro pana učitele.
Ten pak s jednotlivými dětmi pracoval individuálně (malá alternativní škola) a tak, kde se toho chtěli účastnit intenzivněji rodiče, tak nás vedl. Začínali jsme možná na 3 stranách a 6 stran jsme četli potom každý den do 3. třídy. Protože kluk měl dost výrazné neurologické nálezy v poruchách motoriky na hraně drobných paréz (nejen ADD-H), tak pak v jiné poradně dr.Mertin vyslovil úvahu, že by to mohlo souviseti, že prostě kluk má podobně "nemotorné" oči a ty nezvládají sledování textu.
ŠKola to byla tvrdá a náročná, ale individuálně pracovali v podstatě s každým dítětem - byť to stálo spousty práce doma a kluk dozrál (což se nemusí stát) a je na 8l gymplu v tercii.
Vedle toho nám léta před školou diagnostikovali nevyhraněnou lateralitu spíše pravou, a v podstatě s nástupem do 1. třídy nás upozornili, že ale nakonec převažuje levá strana a jestli ho nechceme přeučit (do té doby fungoval spíše napravo). To jsme ovšem už odmítli, ale byl to další milý šok... Takže aspoň konstatovali zkříženou - levé oko, pravá ruka...
Ve třetí nám navrhli řešit nápravu grafomotoriky - dělali jsme od MŠ, ale neúspěšně a s tím (3 měsíce nepsat) je poslala do háje i škola...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.