Ja jsem hodne proti opakovani rocniku. Nejde mu matika, ale bude muset opak vsechny ostatni predmety, kde treba problem nebyl. Jsem pro to nechat jit dal a vypracovat nejaky individualni plan na tu matiku - ve skole a i na doma, pro rodice, aby zvladal aspon zaklady. Moc se mi libilo v US skole, kam nase dite chodilo, ze nekolikrat za rok psali takove srovnavaci testy, nic co by ovlivnovalo znamky nebo deti stresovalo, vsechny chapaly, ze to je pro jejich dobro - a na zaklade testu a celkove i vysledku pri hodinach si treba prave na matiku rozdelili deti z vice trid do nekolika skupin - ti, co jsou napred, ti, co jedou normalne a ti, co potrebuji pomoc. A tem se proste venovalo hodne pece vcetne doucovani. Spokojeni byli vsichni. A deti se nikomu neposmivaly, protoze vedely, ze umisteni do nejake skupiny je jen docasne, nekdo muze byt pro zmenu v nejlepsi skupine v jazyce i kdyz mu matika nejde, ze zkratka kazdy jsme jiny. U nas se zadny ohled na ruzne tempo deti nebere a proste se nechava opakovat, coz je spatne.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.