JENO, jasně, je to tak, to jsou ta nutná minima, která máme stanovená a o kterých si právě nejsem jistá, že mají být....ale je tak nastavený celý náš systém vzdělávání, takže si můžu myslet, co chci, že jo . Přitom je fakt zbytečné nutit dítě opakovat všechny předměty, mnohem jednodušší by bylo, aby pokračovalo dál a z té matiky např. bylo hodnoceno právě jen na úrovni toho odpovídajícího ročníku....takže by nebylo vytrženo z kolektivu vrstevníků, nenudilo by se ve zbylých předmětech, ale chodilo individuálně na matiku (nebo jelo svoji matiku)...no a ukončené základní vzdělání by prostě mělo až ve chvíli, kdy by splnilo požadavky pro devátou třídu....nebo by skončilo bez ukončeného základního vzdělání....kolik dětí propadá, vlastně dopadne úplně stejně, zejména teď, když se smí na každém stupni propadnout jen jednou a kromě toho má ještě ty problémy spojené s opakováním celé třídy..... Ono jde v zásadě o to, že jestli kluk nemá kapacity na zvládnutí toho učiva (tedy spíš manipulaci s čísly), ale řešení třeba slovních úloh zvládá, tak aby mohl používat kompenzační pomůcky (kalkulačku, sčítací tabulku)....na to asi to vyšetření nezbytné je. Pak si dokážu představit, že se prostě na rodiče zatlčí přes to propadnutí, aby s ním někam došli....ale pokud nedojdou, tak to zase odnese jen to dítě .
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.