Není mi tak jasné ovšem, čím se liší odborně znějící reedukace (pře-učení) od do-učení. Přeučení chápu, kdyby to bylo nejprve edukováno špatně a pak muselo být re-educkováno správně.
Ale třeba u dyslexie (kteou jsme zažili) bylo třeba tomu věnovat VÍCE ČASU, VÍCE PÍLE, přitom neprudit, aby se dítě nezaseklo a postupovat některými odlišnými metodami. (Konkrétně - pan učitel akceptoval globální metodu čtení, kluk se bránil dvojímu čtení aspoň pravítkem (posouvat okénko nezvládal), četli jsme 6 stran denně společně - píle a četli jsme je nahlas.) Snad kromě odstranění dvojího čtení tam nějakou "RE" nevidím.
Pokud má dítě problémy s kalkulem, tak nejde o REedukaci, ale musím ho poprvé naučit počítat, ale "nějak jinak", ale vedle toho musí halt spočítat nn% p59klad; navíc, protože mu to prostě v damé oblasti "zapaluje pomaleji".
Ještě chápu tu reedukaci ve vztahu k minulosti, kde se to "základní" metodou prošvihlo, a musí se to přeučit nově, ale to by neměla být vize. Vizí je to poznat hned (co nejdříve) a učit to správně odlišnou metodou....
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.