Re: Necháváte školáky vyráchat se ve vlastní chybě a lenosti?
kytko, já mám tři děti, nejstarší má 10,5, prostření má ADHD a AS je jí 6, a nejmladší má 2,5
když ale chodil nejstarší do první třídy.. tak prostřední bylo nějak 2 a prostě se naučila,i přes svoji poruchu a velký temperament, že prostě nesmí na to bráchovi sahat.. že se teď zrovna učíme...
jeho určitě sourozenci taky ruší..a tak co ho tam zavřít samotnéHO?
nebo dát dětem mladším nějakou neokoukanou hračku na zem, aby chvilku byly v klidu?
u nás dělá syn úkoly - v jídelno obýváku na jídelním stole.. teď zrovna dodělává za mnou, je nemocný, tak dohání.. a já jsem mu k dispozici, když si houkne.. tak prostě jdu zatím a vyřeším, co nechápe..
nebo třeba nedokázala by je aspoň na 20 minut zabavit starší holčička?
jinak na toho sourozence dalšího ve škole jsem se ptala proto, že někdy má člověk tendence, když je první šikovné - vzorné... ho srovnávat potom s tím mladším, nešikovným, vzteklým, zapomnětlivým... což samozřejmě samo k tomu navádí.
Snažila bych se teda v rámci možností, usměrnit - zabavit dva mladší sourozence - aby byly aspoň 20 minut hodní.. přípaně do toho zapojit tu starší holčinu, pokud bude ochotná.. a aspoň těch 20 minut věnovat tomu druháčkovi, protože uvidíš, že když se mu budeš intenzivně věnovat, tak hodina nebude třeba. On možná na sebe trochu upozorňuje, je to takové volání - mami já tady taky sem a potřebuju teď tvoji pozornost..
Odpovědět