3.2.2016 15:36:09 Yuki 00,03,07
Re: Rady z poradenských zařízení
konkrétně tady bych na tu větu
A když vidíme a stává se to, že dítě má prostě pěkné známky (1-3), tak zkrátka učivo zvládá a když nemá jinou vadu či problém, my prostě úlevu nemůžeme nastavit
na to bych reagovala dotazem na vedoucího ppp, co si o tomto postupu mám myslet, nejde přece jen o to, jakou má dcko nzámku, ale co je za tím, jestli sedí nad prací půl dne a nebo má individuální přístup a nebo má nadprůměrnou ind)teligenci, pak přece může mít klidně jedničku a může mít problém,
taky není úleva jako úleva, víc času na práci dokázala vymyslet a realizovat i učitelka na gymplu děcku bez papírů z ppp, o kterým věděla, že umí, jen je nervózní z nedostatku času, pak dělá chyby, tak mu dala čas navíc, ale o tom všem se přece ví a jestli to peracovníci ppp neví, pak by asi měl vedoucí ppp být informovaný, že má podřízený k ničemu
Odpovědět