16.7.2007 10:26:33 Lenka,14měs.dcera
Pohled z té druhé strany.-reakce na přís.od Anny
Anno, ale tlak je přece na všechny profese! My všichni,kteří máme náročné zákazníky přece víme jak se musíme snažit, aby zákazník byl spokojený,aby byl ochoten mi dat vydělat peníze. To,že dnes ženy běžně před porodem chodí s manželi na prohlídku porodnice, kde se na vše vyptají a domluví si podmínky, tak to já osobně beru za velké vítězství, za narovnání obchodních vztahů. Lékař pro mě není někdo kdo mi "pomáhá", ale někdo, kdo chce za svou práci dostat zaplaceno, tak jako já v jiné profesi. Pokud mi v porodnici dají najevo,že jim nevyhovují moje požadavky, tak já těch 25 tis. za porod /tuto částku podle vyjádření porodní asistentky zaplatí pojišťovna za normální porod/ dám vydělat jiné porodnici. V okruhu 30 km jich mám dost. Píšete,že vedení nemocnice je úplně jedno, co chtějí pacienti, nemocní, podráždění atd., ale to jim jedno být nemůže, už kvůli těm penězům, které jsou u nich na prvním místě. Mé zdraví nebo život nenarozeného dítěte je přece hodnotnější než třeba špatně koupené boty. Je přirozené za to bojovat.
PS: Vždy si dobře rozmyslím,než si stěžuji na řadového zaměstnance v nemocnici,na úřadě, v obchodě. Vždy myslím na to jaké to bude mít pro toho člověka následky,tito lidé jsou mi blízcí jako kolegové. Já vím jaké to je mít nepříjemné zákazníky.
Odpovědět