27.3.2012 21:33:56 Delete
Re: Přísné známkování
Jo a nemám ráda pětiminutovky, pět minut je málo na všechno. Pro ty, co mají hotovo dřív to chce mít nachystanou jinou práci (mě napadá nchat jim klidně napsat ještě jednu písemku a hodnotit tu, co se jim povede lépe, třeba, pokud potřebuju zabránit otvírání učebnice nebo sešitu, nebo nastudovat zatím nějaký text k dalšímu tématu nebo klidně nechat si kreslit nebo číst, pokud mám děti naučené, že ostatní nebudou rušit....to fakt záleží na dítěti a na třídě).
Na druhou stranu, malé testíky by u mě neměly překročit 10 - 15 minut, protože pa stejně klesá pozornost a děti často nasekají víc chyb. Takže já třeba dávala limit deset minut s tím, že podle situace a konkrétních dětí jsem buď prodloužila všem nebo někomu nebo jsem u některých hodnotila jen to, co stihli...Ostatně i to se dá, zadat příkladů výrazně více a nechat stanovený limit a pak hodnotit je to, co dítě stihlo, možná se zadáním minimálního počtu nebo minimální úrovně vypočítaných příkladů....
Odpovědět