Re: Přísné známkování
Xantipo,
vždycky ale nejde jen o rychlost..David může mít někdy času kolik chce, všehno chápe nemá problém s postupem, ale holt, přehlídne nulu..nebo znamínko nebo si blbě přečte zadání-a vůbec to nemusí bejt pod časovým tlakem.
matematiku chápe, i složitý operace. Ale výsledek má často blbě, někdy si třeba splete osmičku s nulou apod.Tak dostane kuli,výsledek je blbě.
ve scio tstech měl za začátku taky problém, blbě čet zadání, takže skóre nic moc.Co je platný, že se pak lác do čela a řek:" no jo, který NEodpovídají, já čet který opovídají..."
naučil se líp se soustředit n zadání,výsledek se rapidně zlepšil.
Možná by moh v matice za správnej postup v matice a blbej výsledek dostat trojku,to jo.Ale když dostane kuli, nusí ho to dávat pozor příště víc, ví, co kontrolovat,zadání,nuly, znamínka, počet číslic..
Jde mi o věk,kuli za špatnej výsledek a správnej postup ve druhý, třetí možná i čtvrtý a pátý třídě asi ne...Později a třeba na víceletým gymplu-proč ne...
Odpovědět