Re: Přísné známkování
Mně to na 4. třídu přijde taky dost ostrý...
Nicméně, později to takhle bývá všude. Mám syna na víceletým gymplu,je nadanej na matematiku, všechny testy mu to vždycky dokazovaly, ale na vysvědčení má s bídou dvojku nebo i trojku. učitelka tvrdí, že ví,že není trojkař, že je ve třídě jeden z nejleších,ale bohužel , má poruchu soustředění a vždycky tam naseká nějakou chybu z nepozornosti,cosi přehlídně, cosi špatně opíše a je to. Nikdy se nestane,že by tomu nerozuměl a i když má postup celej dobře, chápe všechno,výsledek je pak špatně a má kuli stejně jako ten,kdo to nechápe vůbec...
Prostě mu dokolečka opakuju, že se musí soustředit, musí si to pořádně přečíst, pořádně koukat.
Měl s tímhle problémyi ve scio testech-když byl v pohodě a pořádně se soustředil, měl plnej počet bodů, v matematice, když ne, případně byl unavenej, měl i 30 procent...Špatně si přečt zadání, překoukl se v čísle apod...
Já chápu,že to dceru mrzí, ale řešila bych to spíš tím,že bych to cvičila , s důrazem na přesnost, soustředění, správný opisování.lepší známky by byly příjemnější,ale spíš medvědí služba..
Odpovědět