heroes,
můžeš si sepsat, co od základky chceš, nejlépe ještě seřadit podle preferencí, pak projít všechny tři základky a obodovat, jak moc ten který požadavek splňují. No a pak už uvidíš, která vám asi sedne nejvíc.
Kriteria, která mě napadají:
známkování
alternativní metody
inovativní metody
interaktivní tabule
výlety
školy v přírodě
příprava na gympl (může spočívat v náročnosti pro všechny nebo třeba kroužek pro zájemce)
úspěšnost u přijímaček
náročnost druhého stupně
počet dětí ve třídě na prvním stupni
počet dětí ve třídě na druhém stupni
vyhlášená učitelka (ať už v pozotovním nebo negativním smyslu)
přístup k dětem SPU (speciální třídy, fungující IVP, nápravy)
řešení šikany
vzdálenost (možnost chodit pěšky)
družina (někde je třeba jen pro malé děti, jinde až do pětky, někde je strašná a i jako hlídárna je to pro dítě trest, jinde zase děti nechtějí domů)
angličtina od první třídy
druhý cizí jazyk (od kdy, a výběr)
.
.
.
Něco z toho pro tebe může být nedůležité, něco důležitého si tam naopak doplníš sama. Něco z toho třeba radši nechceš, tak pro tebe bude mít větší hodnotu, když to na škole nebude....
Jenom teda musím poznamenat, že jsou věci, ke kterým se postupně vztah mění. Takže pokud třeba uvažuješ, že dítě zůstane na základce až do devítky, bude pro tebe teď mít velký význam kvalita druhého stupně a výběr druhého cizího jazyka, a dáš tomuto parametru přednost na úkor třeba vzdálenosti, kdy si řekneš, že ze začátku budeš vozit a pak už se dítě dopraví samo....No a pak se ukáže, že po roce už vozit nemůžeš a dítě je ještě malé, aby se dopravovalo samo, takže to začneš pytlíkovat, jak se dá...a přitom pak po druhé třídě půjde třeba na jazykovku nebo po páté na gympl, takže druhý stupeň ti najednou bude putna....ale to dopředu neodhadneš

.