Nadaný syn
Dobrý den. Nedávno jsem se synem absolvovala diagnostický test v Centru nadání. Jeho rozumová úroveň se pohybuje v pásmu vyššího nadprůměru, má kreativní myšlení, nadprůměrnou slovní zásobu a dobrou krátkodobou i dlouhodobou pamětˇ. Bylo nám doporučeno zařadit ho do třídy pro nadané děti.
V 16 měsících znal celou abecedu, poznal většinu značek aut, ve 3 letech napočítal do 100.
V MŠ nyní problémy nemá, vše záleží na konkrétní učitelce. Minulý rok to bylo horší, p. učitelka tvrdila, že je naprosto "mimo", pomalý, úzkostný, nejí,odmítal se oblékat atd.
Současná učitelka je z něho nadšená a nevidí jediný problém.
Byla bych radši, kdyby chodil do ZŠ na první stupeň v místě bydliště, kvůli kamarádům.
Snažím se ho neučit číst,aby se pak nenudil. Zatím chodí na angličtinu.
Slyšela jsem, že v okolních evropských státech se moc neosvědčilo, tyhle děti od začátku separovat, do speciálních tříd, protože pak mají mindráky, že jsou třeba jen průměrní a každé dítě je nadané jink.
Mám ještě dva roky čas, se rozhodnout. Ráda bych zjistila nějaké zkušenosti a názory na tyhle speciální školy.
Odpovědět