Re: nedovedu si představit
Lízo, já mám vlastní zkušenost, i zkušenosti od jiných učitelek, že pokud žáci můžou odcházet na záchod bez ptaní, tedy jasně, zvednou ruku a oznámí to, tak toho nezneužívají. I malé děcko dokáže pochopit, že záchod je časově krátká záležitost, a že kdyby se někde flákalo, je to jasné. (já jsem teda spíš zažívala opačné situace a často jsem teda měla i poznámku typu, jestli na ten záchod vůbec stačil/a dojít), jak rychle byli zpátky.
Já mám jednu super zkušenost ze třetí třídy. I o přestávkách jsme museli sedět v lavicích (už od první třídy, přestože jsme každý rok měli jiného učitele). Jednou,když tam byla inspektorka, nám úča po jejím odchodu dovolila chodit po chodbě, jakože se potřebujeme i protáhnout. Ale mohli jsme chodit dokolečka, pěkně za sebou. Jenže někdo se začal honit a byl konec. Už jsme nikdy o přestávce nemohli na chodbu. Jen jako cesta na wc a zpět.


(nevím, jestli dříve brečet nebo se smát).
Odpovědět