Chudáci učitelé.
Úkoly z Internetu by neměli zadávat, protože každý třeba nemusí mít internet. (Libik)
Úkoly jen vzdáleně se týkající nějakých informací o někom z rodině by neměli zadávat, protože je to moc intimní. (Grainne)
Tak co tedy mají s těmi dětmi dělat? papouškovat naučené fráze z knih, aby to bylo zaručeně neutrální a nešláplo to někomu na kuří oko, které by náhodou teoreticky mohl mít?
Já bych byla ráda za aktivní učitele jako Magdaléna, kteří budou nutit děti přemýšlet a tvořit. Odmítám být paranoidní a vidět za zadáním typu "zjistěte od pamětníka 60. let, s čím si hrál a jakou muziku poslouchal" zásadní průlom do soukromí rodiny.
A dovolím si parafrázi - Grainne, i učitelům je potřeba trochu důvěřovat a ne v nich a priori vidět necitlivé idioty a potenciální agenty temných mocností, kteří nemají nic jiného na práci, než se šťourat v našem soukromí.
Pokud je nějaké té
Odpovědět