Dnešní kvantum látky, co se musí ve všech předmětech probrat, je ohromné, znalosti, které se očekávají třeba při příjimačkách na střední (nebo nedej bože vysoké) školy, tomu rozsahu odpovídají. To není o konkrétních učitelích, to je o systému. Znám to z vlastní zkušenosti - když se všechna látka odpovídající jednomu ročníku pečlivě rozepíše na jednotlivé hodiny, pak zjistíš, že ti na mnoho témat, která by si i čas vyžadovala, opravdu víc jak třeba tři, čtyři hodiny nezbydou a s tím nic neuděláš - nemůžeš si říct "tak to všechno nenaučím". Prostě probrat všechno musíš a když vidím, že něco vyžaduje víc procvičování, aby si to dítě zafixovalo, a zároveň ho potřebné množství do těch hodin prostě nenacpeš, pak zbývá jediná cesta - dávat úkoly, protože jejich následné probrání zabere o hodně méně času, než to dělat s děckama přímo ve škole.
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.