Re: "Poučená" Magdaléna
Tak.
reagovala jsme původně na to, že někdo použil "příště zadejme úkoly z internetu" , aby někdo nebyl dotčenej z osobních dotazníků. V osobních dotaznících jsem nezaujala jednoznačný postoj, ale na tuhle "kritiku" odmítačů dotazníků, jsem reagovala tím, že jsem řekla, že to bych teprve dělala bengál.
Podotýkám, že nedělala, nejsem bengálista, neimponuje mi vyřvácání na nikoho. Ale zastávám ve vztahu k charakteru školství názor, že je koncipováno tak, aby jím úspěšně prošly hlavně děti s dobrým rodinným zázemím a že to je diskriminující. Já nejsem třeba sociál v tradičním slova smyslu, nicméně čert mě mohl vždycky vzít, když jsem "realizovala" vzdělávací proces svých dětí 2 hodiny denně. (2 děti) Cítila jsem se dotčená už kvůli tomu, že já jsem tento stupeň školy poměrně lehce splnila a nemínila jsem si ho dávat 2x opakovaně. Lenost, kterou jsem překonala, samozřejmě. A bylo mi už tehdy jasné, že ne každé dítátko má maminku, která bude počítat příklady z fyziky. Dejme tomu, že příklady z fyziky si inteligentní sociál vypočte bez matky(byl ve škole, měl možnost, má knížku). Nelze snižovat nároky na děti, protože nečí matka kalí.
Ale pokud už k těm příkladům bude potřebovat internet, který v jeho rodné vsi znamená jedno vytáčené na městském úřadě nebo ve škole v čase, kdy už mu nic domů nejede, mám s tím velký problém.
Jestli se děti hrdě hlásej, že nemají počítač, to nevím.
Nechci se tě dotknout, Milado, ale v jistém slova smyslu je horší nemít počítač než mít zesnulou babi. Nemít počítač je vlastní selhání (jsem-li ztotožněna s rodinou)
Ježíš, tohle zase nikdo nepochopí, předesílám, že miluji babičky a nesnáším počítače a nejsem cynik.
Odpovědět