17.2.2009 9:49:56 Míla, dva kluci 99, 00
Re: Proč?
No ne všechny děti jsou takové, některé děti (znám jich dost) mají spousty koníčků - sport, hudbu, jazyky, atd, naši kluci mají kroužků taky víc, mají ale taky spoustu jiných zájmů na které už často nezbývá čas, starší má rád jazyky, je každou chvíli zanořený do slovníků, dělají pokusy, teď už několik týdnů sestavují elektrické obvody, celý pokojík mají zadrátovaný a sotva po příchodu hodí tašku do kouta, už něco montují, škoda, že fyzika i chemie je až na druhém stupni. Někdy mi připadá, že jsou úkoly opravdu nesmyslně dlouhé. Když má např. na procvičování vyjm.slov opsat cvičení o deseti větách do sešitu, těch vyjm.slov je ve cvičení přesně deset a úkol píše půl hodiny. Nebo včera (3.tř.) úkol z matiky - odčítej po desítkách např. od č. 562 do 432, takových sloupečků bylo šest. Je to příliš jednoduché a zdlouhavé v momentě, kdy mají za sebou násobilku a učí se sčítání a odčítání pod sebe. Naopak bych ocenila víc slovních úloh, ve kterých se dá taky procvičovat a zároveň rozvíjí logiku, která mnohdy dětem chybí a ve škole se s ní setkávají jen zřídka.
Odpovědět